Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Διαγραφή... από το φέις...


Αγαπητή φίλη, χαίρομαι που με διέγραψες... κάποτε θα γινοτανε... Καλώς έγινε τώρα... γιατί είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ επιλογη.

¨Ολα έχουν την ώρα τους... Χάρηκα που βρεθηκαμε... για όσο βρεθήκαμε....

Κάποτε θα τα ξαναπουμε... σε κάποια βιβλιοπαρουσίαση... και τότε ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ... ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ... Δυστυχώς....  Κάποιες απορίες... ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ...

κι επειδή είπα αρκετά ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ...  τελειωνω τώρα !  Ωραία τα είπαμε... και ας μην τα διάβασες.  Τι σημασία έχει;....

Αυτά... Τέλος... χαίρομαι που είμαι στο "απρόσωπο" φεις... και χαίρομαι που γνώρισα θαυμάσια πρόσωπα... με προσωπικότητα.... Είτε με διαγράψανε... είτε όχι.  Τι σημασία έχει; 

Τα προβληματά της ζωής.. .είναι πολύ μεγαλύτερα από μία διαγραφή.  Γι αυτό χαίρομαι....

καληνύχτα... μας... και καληνύχτα μου....

Lalio


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...