Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Να μιλάς με τον εαυτό του... στα νειάτα του!!! σου!!!!



"Later That Same Life" Sizzle Reel


όταν ήμουν παιδί νόμιζα ότι μπορούσα να κάνω τα πάντα
Τι θάλεγες αν συνομιλούσες με τον νεώτερο εαυτό σου;
Πήτερ Εμσουιλλερ 1η σκηνή

Ετών 18

το 1977 ήμουν 18, ήξερα ότι θα γίνω πολύ (σούπερ) διάσημος, έτσι πήρα συνέντευξη από τον γηραιότερο εαυτό μου.. κάνοντας βίντεο με ερωτήσεις, απαντήσεις και ανταποκρίσεις... 
σκηνή 10.  τώρα είμαι 56, κι ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσω εκείνο το παιδί και να τελειώσω την συζήτηση.
Να ένα δείγμα

Ετών 56

(νέος όρθιος)  - Δεν κάθεσαι, οκ;  (Κάθεται) Αυτό είναι περίεργο
-Αυτό είναι πάρα πολύ περίεργο
-Δεν περίμενα να είσαι όπως είσαι (εμφανισιακά).  Εννοώ
-Είμαι μεγάλος, χοντρός.  Και στο μυαλό σου, είμαι αποτυχημένος
-Δεν είσαι
-Γιατί νομίζεις ότι απέφευγα να σου μιλήσω για 40 χρόνια;

Αλλαγή σκηνής 
(νέος) - Είσαι υπερβολικά πλούσιος;
- (γελάει ο 56)
νέος - ναι, δεν το νομίζω όχι (δεν είσαι πλούσιος)  Είσαι παντρεμένος;
-πανευτυχής παντρεμένος.  Είναι όμορφη, ω.. έχω φωτογραφίες, θες να δεις; (βγάζει κινητό) Ω Θεέ μου, θα τρελλαθείς με αυτό (το κινητό) . Αυτό είναι σαν το "Σταρ Τρεκ".  Θυμάσαι που βλέπαμε ταινίες Σταρ Τρεκ , σαν παιδιά;   

Δείχνει σκηνή με παιδιά ντυμένα σαν ήρωες του Σταρ Τρεκ

νέος- Θα την συναντήσω (την γυναίκα σου) κάποια στιγμή;
Θα μού άρεσε να μάθω ποιο πρόσωπο θα είναι (η γυναίκα μου) 
56  - Είναι ... θα την συναντήσεις...
νέος - ναι; πώς είναι;
56 - Θεέ μου, είναι 12 ετών τώρα (σε σχέση με τον 18χρονο).  Μην την πλησιάσεις!

Άλλη σκηνή

νέος  - Τι συνέβη με την οικογένεια;
56  - Δεν γνωρίζω τι θαπρεπε να σου πω.  Απλώς, να δαπανήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μαζύ τους, οκ;
νέος - Δεν θέλω να ακούσω γι' αυτό το θέμα
56  - Και πιο πολύ χρόνο με τον μπαμπά
νέος δείχνει στενοχωρημένος  - Μπορούμε να κόψουμε την ταινία τώρα

άλλη σκηνή

 νέος - Πες μου κάτι που ποτέ δεν θα μάντευα
56 - Μ' αρέσει το σνόουμπορντ.. (Γελάει) ... Ακριβώς, δεν υπάρχει καν!  (Στην εποχή του 18χρονου)
(ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.. )

Άλλη σκηνή

νέος - είσαι κάτι σαν σούπερ σταρ, Εννοώ πάρα πολύ σπουδαίος;
56  - Γι αυτό τον λόγο δεν ήθελα να το κάνω αυτό... 
νέος - Είμαι πολύ απογοητευμένος
56 - Δεν χρειάζεται να ανταποκριθώ;;; στα δικά σου όνειρα, οκ;  ΈΧΩ κάνει κάποια πράγματα (βγάζει 2 βιβλία) ... Γράφω νουβέλες οκ;  Που έχουν εκδοθεί
νέος - Ω, χαίρομαι...  Είμαι πολύ υπερήφανος για σένα
56 - Δεν έκανα ακριβώς αυτά που ήθελες
νέος - Γιατί όχι;
56 - Είσαι (του λέει άσχημη κουβέντα , τον βρίζει, κάτι σαν ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ του λέει... ) 
νέος - Ήθελα εσύ νάχεις επιτυχία, να γίνεις πραγματικά σπουδαίος

56 , κάνει κίνηση σαν να θέλει να τον πνίξει

νέος- Θες να παλέψουμε;   Να βγούμε έξω για λίγο;
56  -  (... δεν το κατάλαβα...)

άλλη σκηνή

56 - Ξέρω για σένα, πολλά... Είσαι... (κάτι του λέει)
νέος - Όχι
56 -  Πρακτικώς είσαι... κλπ κλπ... 

κάτι φώτο δικές του δείχνει από μικρός ως μεγάλος

56 Στο κοινό απευθύνεται... - Αυτή είναι η ιδέα.  Είμαι ενθουσιασμένος και θέλω να τελειώσω αυτό το πράγμα.. (Αυτό  δηλαδή, το να μιλάω με τον εαυτό μου... ) Ευχαριστώ που παρακολουθήσατε... 

............................................................


εκπληκτικό

Από φίλη... το βρήκα... αυτά είναι!! 

Ίσως κάπου να έχουν κάνει ένα καλό μοντάζ (η ερώτηση, με άλλη απάντηση... κλπ )

Δεν έχει σημασία.  Αυτό το παιδί.... είχε πολλά όνειρα!!! 



Lamprini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...